Czy Długosz ma logo? Nie?
Ogłaszam 2 edycję konkursu na logo naszej szkoły!
W ubiegłym roku szkolnym zainteresowanie konkursem było niewielkie, być może koniec roku lub zbliżające się matury zaprzątały nasze umusły ale my społeczność Długosza przecież się tak łatwo nie poddajemy ;D i lubimy ambitne wyzwania ;)
Jakie ma być dobre logo?.....
Dobre loga są odważne, oryginalne i łatwo je zapamiętać ;). Projekt musi być uniwersalny tak żeby pasował na koszulki, plakaty i pod większość podstawowych kolorów tła. Do projektowania zapraszam całą społeczność naszej szkoły. Wszystkie prace proszę przesyłać
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
.
Czas na wykonanie i przesłanie prac macie do 2 stycznia 2012 roku. Potem wszystkie propozycje zostaną zamieszczone na stronie szkoły - z dołączoną ankietą do głosowania.
Co można wygrać? Nic materialnego ;) Tylko satysfakcję, że jest się twórcą szkolnego logo (odpowiedni zapis w kronice szkoły oraz w dokumentacji na internetowym portalu szkoły w stylu "autorem pierwszego logo szkoły jest......."
Drogi uczniu! Jeżeli identyfikujesz się z Długoszem, jesteś dumny, że chodzisz do tej szkoły, masz choć trochę talentu i wyobraźni ;D zapraszam do wspólnej zabawy i obowiązkowo do głosowania ;)
REGULAMIN
i jednocześnie 47 zasad tworzenia dobrego logo
- Nie używaj więcej niż trzech kolorów.
- Pozbądź się wszystkiego co nie jest całkowicie potrzebne.
- Czcionka musi być na tyle prosta, żeby mogła ją przeczytać Twoja babcia.
- Logo musi być rozpoznawalne.
- Stwórz unikalny kształt lub układ dla logo.
- Całkowicie ignoruj to co Twoi rodzice i/lub współmałżonek/współmałżonka myśli o projekcie.
- Upewnij się, że wygląd logo oddziaływuje na więcej niż tylko trzy (3) osoby.
- Nie łącz elementów z popularnych logo i nie nazywaj tego oryginalną pracą.
- Pod żadnym pozorem nie używaj clipartów.
- Logo powinno dobrze wyglądać w czerni i bieli.
- Upewnij się, że logo jest rozpoznawalne kiedy jest odwrócone.
- Upewnij się, że logo jest rozpoznawalne, kiedy zmieniany jest jego rozmiar.
- Jeżeli logo zawiera symbol, jak również tekst, umieść je w sposób, żeby dopełniały się nawzajem.
- Unikaj ostatnich trendów w projektowaniu logo. Zamiast tego, stwórz logo o ponadczasowym wyglądzie.
- Nie używaj specjalnych efektów (włączając, ale nie ograniczając się do: gradientów, cieni, odbić i błysków światła).
- Umieść logo w kwadratowym układzie, unikaj nie zrozumiałych układów.
- Unikaj skomplikowanych szczegółów.
- Rozważ różne miejsca i sposoby w jakich pojawi się logo.
- Przywoływaj wyłącznie wyraziste i pewne odczucia, nigdy nieciekawe i słabe.
- Zdaj sobie sprawę, że nie stworzysz idealnego logo.
- Użyj ostrych lini dla ostrych biznesów, łagodnych lini dla łagodnych biznesów.
- Logo musi mieć pewne połączenie z tym co reprezentuje.
- Fotografia nie tworzy logo.
- Musisz zaskoczyć klienta prezentacją.
- Nie używaj więcej niż dwóch czcionek.
- Każdy element logo potrzebuje wyrównania. Lewo, środek, prawo, góra lub dół.
- Logo powinno wyglądać solidnie bez żadnych zbędnych elementów
- Wiedzieć kto będzie patrzył na logo zanim pomyślisz o pomysłach na nie.
- Zawsze wybieraj funkcjonalność nad innowacją.
- Jeżeli nazwa firmy jest zapamiętywalna, to nazwa firmy powinna być logo.
- Logo powinno być rozpoznawalne w lustrzanym odbiciu.
- Nawet ogromne firmy potrzebują małych logo.
- Wszystkim powinno podobać się projekt logo, nie tylko ludziom z biznesu gdzie będzie stosowane dane logo.
- Stwórz różne projekty. Im więcej różnych projektów, tym bliżej jest dobrego projektu logo.
- Logo powinno wyglądać zgodnie na wszystkich platformach.
- Logo musi być łatwe do opisania.
- Nie używaj sloganów w logo.
- Naszkicuj pomysły na papierze zanim usiądziesz przed komputerem.
- Utrzymaj prostotę w projekcie.
- Nie używaj żadnych symbolów “fajek Nike” ani kuli ziemskiej.
- Logo nie powinno być rozpraszające.
- Musi być uczciwe w tym co przekazuje.
- Powinno być zrównoważone wizualnie.
- Unikaj jasnych neonowych kolorów i ciemnych nudnych kolorów.
- Logo nie powinno łamać żadnej z powyższych zasad.
- Logo nie powinno zawierać barw klubowych
- logo nie powinno nikogo obrażać,zawierać wulgaryzmów ani treści rasistowskich
Autorem tych zasad jest Tanner Christensen.
{moscomment}
|